Upozornenie: nasledovný text obsahuje vulgarizmy a nie je vhodný pre citlivé, urážlivé povahy!

Uctievačom Slnka som sa stal z viacerých dôvodov. Po prvé, môžem ho vidieť, okej? Na rozdiel od niektorých iných bohov, ktorých by som mohol spomenúť, Slnko skutočne vidím. To je veľmi praktické. Viete, ak niečo vidím, tak trochu to pomáha jeho dôveryhodnosti, viete? A tak každý deň môžem vidieť Slnko, ako mi dáva všetko, čo potrebujem: teplo, svetlo, jedlo, kvety v parku, odrazy na hladine jazera… príležitostne rakovinu kože, ale hej! Aspoň tu nie sú žiadne ukrižovania, a neupaľujeme ľudí zaživa iba preto, že s nami nesúhlasia.

Uctievanie Slnka je vcelku jednoduché. Žiadne záhady, žiadne zázraky, žiadne pompézne slávnosti, nikto odo mňa nežiada peniaze, nemusím sa učiť pesničky a nemáme žiadnu špeciálnu budovu, kde by sme sa raz týždenne stretávali nato, aby sme si navzájom porovnávali oblečenie. A čo je na Slnku najlepšie, nikdy mi nehovorí, že som nehodný. Nehovorí mi, že som zlý človek, ktorý potrebuje byť zachránený. Nepovedalo mi jedno zlé slovo. Správa sa ku mne dobre. A tak uctievam Slnko. Ale nemodlím sa k nemu. Viete prečo? Nebudem zneužívať naše priateľstvo. Nie je to slušné.

Viete, ku komu sa modlím? Je to Joe Pesci. Z dvoch dôvodov: po prvé, myslím si, že je to dobrý herec, okej? Po druhé, vyzerá ako chlap, ktorý dokáže veci dotiahnuť do konca. Joe Pesci sa neserie. V skutočnosti sa mu podarilo niekoľko vecí, s ktorými mal Boh problémy.

Joe Pesci: Modlite sa k nemu, on sa neserie!

Roky som prosil Boha, aby urobil niečo s mojím hlučným susedom a jeho brešúcim psom. Joe Pesci sa s tým chujom vyrovnal jedinou návštevou. Je úžasné, čo všetko dosiahnete s jednoduchou baseballovou pálkou.

K Joeovi sa modlím už asi rok. A niečo som si všimol. Všimol som si, že všetky modlitby, ktoré som predtým smeroval na Boha, a všetky modlitby, aké teraz smerujem na Joea Pesciho, sa napĺňajú približne rovnako, na 50%. V polovici prípadov dostanem, čo chcem, v polovici nie. Tak ako u Boha, 50:50. Tak ako pri štvorlístku a podkove, prianiach a zajačej labke, tak ako pri Mojo Manovi, tak ako pri Voodoo dáme, ktorá vám predpovedá budúcnosť stláčaním semenníkov capa. Je to všetko rovnaké, 50 na 50. Takže si vyberte ľubovoľnú poveru, usaďte sa, želajte si niečo, a užite si to.

Joe vám žehnaj!

Preložil: Dušan Valent

Zdroj: http://www.rense.com/general69/obj.htm, skrátené

Obrázky:

http://sabbathsermons.com/tag/third-angel/

http://www.hark.com/collections/qdpkkfmhjx-joe-pesci

Mohlo by vás zaujať:

Dave Allen: Chlapec verzus mníška TU!

George Carlin: Keď príroda vracia úder TU!